Welke updates zijn aangeraden?

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Arvid Van Essche
Posts: 20
Joined: Fri, 15. Jun 07, 11:24
x3tc

Welke updates zijn aangeraden?

Post by Arvid Van Essche » Fri, 15. Jun 07, 11:52

Hoi iedereen,

Ik ben volledig nieuw tot jullie universum. Ooit eens Freelancer gespeeld, maar heb gelezen dat dit helemaal anders is.
Ik wou graag eens X3 uit proberen. Komt nu aan via de post, verwacht het na het weekend. :D jeej!

De 2de handse versie die ik gekocht heb is nog versie 1. En ik zie dat er heel wat updates/bonuspakketten/mods zijn.

welke pakketten zijn er zeker aan te raden, al dan niet allemaal om in het begin al te installeren?
Ik zou graag jullie mening hebben hierover rekeninghoudend dat ik volledig nieuw ben tot de X-series.

update 2.xxx (bala Gi)
Xtended
Bonuspakket 3.xxxx
cockpit mod
Nog andere interessante?

Vriendelijke Groeten,
Arvid Van Essche

Yellowman
Posts: 627
Joined: Mon, 3. May 04, 12:54
x4

Post by Yellowman » Fri, 15. Jun 07, 13:44

Als ik jouw was zou ik eerst beginnen met gewoon de nieuwste patch 2.02.
Dan moet je gewoon gaan ontdekken en spelen zodat je het spel onder de knie begint te krijgen.
Waarna je dat allemaal hebt gedaan (+- 1 a 2 maanden, ligt ook aan je speel uren) daarna zou ik pas aan mods en scripts gaan beginnen. Anders heb je namelijk niet heel veel aan de meeste scripts. Neem b.v. de advance jumpdrive die kost 7 mil ofzo wat je dus nooit hebt na 1 weekje spelen (ligt ook weer aan je speeluren).

En natuurlijk mochten er nog vragen zijn kun je die hier altijd stellen :)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 15. Jun 07, 22:38

Inderdaad.

Patch 2.02 Bala Gi zou ik klassificeren als essentieel.
De rest zijn extra's, die naar mijn mening beter kunnen worden gebruikt als aanvullingen wanneer je het spel wat beter onder de knie hebt :)

Als je zover bent zou ik in eerste instantie het Bonuspakket aanraden, aangezien deze een wat meer officiële status heeft. Dit geldt niet voor de anderen voor zover ik weet.
Maar goed, tegen die tijd zul je vast zelf wel weten wat je wilt, en dan kun je vervolgens uitzoeken wat het beste bij je past :)

Arvid Van Essche
Posts: 20
Joined: Fri, 15. Jun 07, 11:24
x3tc

Post by Arvid Van Essche » Sat, 16. Jun 07, 08:44

Oke, bedankt.

Dan zal ik er me maandag eens aan zetten.
Waarschijnlijk zullen jullie nog van me horen met een heleboel Noob-vragen.

mvg,
Arvid Van Essche

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”