een beginneling

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Capt crazy
Posts: 8
Joined: Wed, 25. Jul 07, 18:02

een beginneling

Post by Capt crazy » Wed, 25. Jul 07, 23:59

Hoi allemaal

zoals topic zegt ben net begonnen met dit spel, en tot nu toe weet ik niet hoe ik snel geld kan verdienen, oftewel te beginnen met dit spel, ik ben met custom game begonnen maar daar heb je zo weinig credits mee duurt een eeuwigheid voordat je wat hebt, en verders weet ik ook niet of ik hier missies mee kan doen of eens toryline heb, net als de andere beetje te weinig info of kijk verkeerd, als iemand me een beetje weg wijs kan maken, zou ik dat erg waarderen

De groeten.

Dartillus
Posts: 66
Joined: Fri, 20. Jul 07, 11:45

Post by Dartillus » Thu, 26. Jul 07, 11:26

Ik zou niet veel kunnen zeggen want Bol.com heeft mijn exemplaar nog niet bezorgd (hebben moeten bestellen bij de leverancier :evil: ), maar als ik jouw was zou ik eerst de Story mode doen.

Laar
Posts: 173
Joined: Wed, 2. May 07, 15:51
x3

Post by Laar » Thu, 26. Jul 07, 12:26

ik zou persoonlijk niet met een custom game beginnen maar met een easy met plot, je krijgt redelijk wat credits (100000) een buster (m4, niet te klein, maar nogsteeds licht) met 4 pac's (redelijke wapens) en een mercury (vrachtschip)

Capt crazy
Posts: 8
Joined: Wed, 25. Jul 07, 18:02

Post by Capt crazy » Thu, 26. Jul 07, 13:01

@dartilus ik heb dit spel gedownload bij www.gamersgate.com voor 20euro heb je hem gelijk binnen, je moet alleen een creditcard hebben

en bedankt voor de info, ik heb gister een missie kunnen krijgen waardoor ik wat geld kon verdienen dus het gaat nu wel een beetje.

Dartillus
Posts: 66
Joined: Fri, 20. Jul 07, 11:45

Post by Dartillus » Thu, 26. Jul 07, 20:21

Ja, die creditcard moet je hebben ja. Ik heb laatst nog geprobeerd er eentje aan te vragen bij de Rabobank, maar ik krijg er geen omdat ik ''maar'' op het MBO zit :evil:

User avatar
Obi-Wan Kenobi
Posts: 2
Joined: Sat, 29. Sep 07, 00:14
x2

Post by Obi-Wan Kenobi » Sat, 29. Sep 07, 00:25

Hoi allemaal :)

Van de week heb ik me favo X series eindelijk gevonden op ebay.uk in nieuw staat met de orriginele verpakking!
En ja voor mij is het ook allemaal nieuw nadat ik de rolling demo's van alle X versies heb bekeken von ik die van X2 het mooist als meest uitdagenste vanwegen effecten, graphics geluid spcae combat en vooral de cockpits, wat ook een beetje retro achtig lijkt ook wel mijn stijl en ja me huidige setup moet het wel netjes aan kunnen:

AMD AthlonXP 2700+
3x 512MB PC2700
ASUS A7V333-R
ASUS X800XT PE AGP 256MB GDDR3
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64MB SDR [voor oudere space combats]
Creative Audigy2 Platinum eX

Windows 2000 Pro + SP4 met Rollup 1 for SP4
DX9.0c
Omega Catalyst 7.04
ATi WDM 7.4
Rad Linker 2.033
AmigaMerlin 3.1 R11 voor de Voodoo5

Met setup dacht ik van zo van ja mot kenne! Ik las ook goede reviews er over en zo werd X2 The Threat me besluit van ja dit gaat het worden. :)

Ik hou van Space sims die ook veel ruimte bieden aan de gameplay als nieuwe bizarre gebieden onderzoeken als planeten ontdekken enzo, iets wat Freelancer ook wel in zich had, maar dat vond ik al iets te klein enzo, ik hoop dat X2 The Threat veel meer gaat bieden qua het ontdekken van :)

Maar goed ik maak wel wat leuke ingame screenshots van de week
8)
Powered By The Force, 3dfx & the Soul of Trance.

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Sat, 29. Sep 07, 15:58

nou veel speel plezier x2 en x3 hebben een niet zo lange story line.
maar wel kan je ze door blijven spelen.
zoals capt crazy ondekt heeft komt het spel lanzaam op gang.
zodra je de eerste fabrieken gaat plaatsen word het echt leuk.
in x2 geven de spp (solar power plants ) de meeste winst op een goede locatie. :wink:

mogul
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

User avatar
Obi-Wan Kenobi
Posts: 2
Joined: Sat, 29. Sep 07, 00:14
x2

Post by Obi-Wan Kenobi » Sun, 30. Sep 07, 03:45

hmm sounds nice iig hehe de graphics zijn echt geweldig als het new age space muziek dat bevalt me al stukken ;)
zo hier wat mooie pics van me AXP 2700+ X2 bakkie :)

[ external image ] [ external image ] [ external image ]
Powered By The Force, 3dfx & the Soul of Trance.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”