De Babbelbox

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Sun, 13. Jul 08, 11:59

nee, je moet er mk1 en mk2 voor hebben.

Zet in commands de fabriek als thuisbasis, stel de commands in en bevoorraad de boel ;)

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sun, 13. Jul 08, 18:44

werelds kan ik dat nu gelijk gaan doen thx voor de tip

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Mon, 14. Jul 08, 03:55

Gelukt alles is gekoppeld heb nu 4 fabrieken en 8 mercury's alles gekoppeld. heb ff lkkr toen eens wat nieuwe stelsels ontdekt en de rest lkkr laten gaan.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Tue, 15. Jul 08, 21:30

ik vind die nieuwe trade software maar moeilijk werken. de com MK1 en de mk2. gelukig zit er wel een handleiding bij. @ ladys heb je al ST's en UT's. die verdienen lekker veel.

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Tue, 15. Jul 08, 22:31

aan 5 UT's heb ik ooit 50 mil creds in een uur verdiend. Spel stond wel dacht ik op 6x SETA een groot deel van de tijd.

Ik heb nooit veel UT's gehad.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Thu, 17. Jul 08, 21:02

Heb nu 13 fabrieken en 33 schepen waarvan 28 mercury,s die gewone zijn snel als je ze tuned en goedkoop vind ik. Dus als er 1 word neergeknald hup zo weer een nieuwe. heb Al wat ST en 1 UT. Maar Die ST blijft bij mij op 10 staan en die 1 UT die ik heb die zit al ergens op 27????

En heb niks anders gedaan heb al in verschillende sectors gezet??
Ik weet dat het wel ff duurt maar zolang?? Erg vage shit dus.

Ik speel bijna alles op SETA ik kan eigenlijk niet meer zonder.
Heb ook al een fabriek complex neergezet wat wel gelukt is maar ook weer niet eigenlijk. Er loopt nu een heeeeeleeee lange buis door paranid prime.
verder gaat het wel lkkr maar het is nog niet echt dat de miljoenen toe stromen voor 5 mil moet ik een uurtje wachten op SETA.

het is voor mij ook niet echt duidelijk wat nou een goed en snel en sterk schip is zit nog altijd in me buster :oops:
Zit te denken om een nova te kopen.

Ik speel nu op de save games te zien bijna 10 dagen.

mvg ladys

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Thu, 17. Jul 08, 23:54

Nova: goed allround schip
Mamba: goed voor de aanvallende speler

zo dat t dacht ik in elkaar tussen die 2.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 18. Jul 08, 03:08

thx.

Ik ben op zoek naar het stelsel great trench.

Maar ik kan het niet vinden kan iemand mij vertellen hoe ik er moet komen? of waar ik zoeken moet.
mvg ladys

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Fri, 18. Jul 08, 11:47

dat zit ergens helemaal beneden, onder de hoofd-paranid sectoren. Je moet dan nog door teladi en split sectoren heen.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 18. Jul 08, 15:52

dan moet er dus ergens nog een gate zijn die ik niet gevonden heb. Ik moet daar zijn voor een missie maar lullig als je die sector niet kan vinden :oops:

ik ga meteen zoeken.

Heb bdw nu 10 UTs

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sat, 19. Jul 08, 15:07

Nog steeds niet gevonden heb uren gevlogen. wel weer nieuwe sectors gevonden maar niet de goede.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sun, 20. Jul 08, 05:08

heb nu over de 100 schepen en stuk of 20 UTs en 32 fabrieken. geld kolkt wel lkkr binnen maar moet nog sneller gaan.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Thu, 24. Jul 08, 03:33

Goed... kom nu wel een beetje in de buurt om wat scheepjes gevechts klaar te maken. Heb een centaur en dan koop ik wat canonnen er voor maar hij pakt ze niet allemaal. Nou begreep ik dat sommige te zwaar zijn?? goed dat accepteer ik maar ik kan niet ergens zien welke er in kunnen en welke niet!!!.... Zeker een kwestie van veel doen????
Maargoed uiteindelijk wat canonnen er op gezet heb alles bezet alle bay's dus. missels er in enzo. Maar dan moet ik upgrades hebben voor het een en ander goed te laten functioneren. Nou zit er in de centaur 2 massdrive canonnen Maar er was er geen ammo voor in de dock. Gaat hij nou als het er wel is automatisch herladen of moet ik dat dan elke keer zelf in de gaten houden???
Wat zijn nou de belangrijkste upgrades om het helemaal gesmeerd te laten lopen dat hij dus herlaad voor ammo en hull??
er zit fight command in mk 1 en 2, fleetsupport upgrade, navigation mk 1 geloof ik.
Goed had dan het een en ander geprobeerd en wilde me centaur dus lkkr door home of light laten wandelen opzoek naar vlugge japie, B100 en de baron. maar dan kan ik dus alleen van fabriek naar fabriek of gate naar gate ik kan niet zelf punten aanwijzen hoort dat zo??


En wat is commodity software??

Mvg ladys (met nu inmiddels 101 factories :P )

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Thu, 24. Jul 08, 10:10

je moet zelf ammo voor dat ding kopen als ik het me goed herinner ;)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 24. Jul 08, 19:03

dirtbag wrote:je moet zelf ammo voor dat ding kopen als ik het me goed herinner ;)
Inderdaad.

Overigens is voor elk schip in de details te zien welke wapens er gebruikt kunnen worden.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 25. Jul 08, 01:55

Aha gaat er ook maar een beetje mee oefenen enzo moet alles weten.
Ik was al een tijdje astroids aan het scannen en dan krijg je een menuutje met yield enzo en helemaal onderaan staat Is colletible NO

heb ik al die tijd gedacht dat je er dan geen mine op kon plaatse. Maar kan dus gewoon wel. :lol:
Ben het toen toch maar eens gaan proberen :wink:

Maar wat is nou commodity software??

MVG

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Tue, 29. Jul 08, 18:47

Wat heb ik nodig om een pirate base te vernietigen. ik heb de beschikking over 8 centaurs. Is dat genoeg en heeft het overigens ook nut???

MVG

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 29. Jul 08, 18:53

ladys wrote:Wat heb ik nodig om een pirate base te vernietigen. ik heb de beschikking over 8 centaurs. Is dat genoeg en heeft het overigens ook nut???

MVG
Eentje is al genoeg denk ik. Kunnen Centaurs PSGs gebruiken ? Ideaal tegen stations...
Nut, ehm... nee, niet echt. Minder bases = minder piraten. Je wilt er toch genoeg overhouden om neer te schieten, of te kapen. Bovendien verschijnen ze op den duur weer. Weet niet precies hoe en wanneer.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Wed, 30. Jul 08, 03:26

Ooh oke. Ja je hebt wel gelijk wil er wel op zijn tijd eens een paar neerknallen. Ik laat zeg maar al in een paar sectors wat lui patroeieren. meestal 2 centaurs en 4 nova's uiteraard goed uitgerust. En helpt wel goed tegen piraten. Maar heb nu over de 500 mercury,s van verschillende classes en dan word er nog wel eens eentje kapot geschoten, kan gebeuren, maar soms vervelend...
Gaat het dus nog maar eens even allemaal overzien. :wink:
mvg

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Wed, 6. Aug 08, 20:48

Maar wat is nou commodity software. is dat je een schip via een route automatich laat handelen.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”