Credits

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Credits

Post by Ilsan » Sat, 17. Jun 06, 14:16

Oke vraagje aan jullie X-gamers, Ik vraag me af wat jullie gemiddeld verdienen per uur en waardoor jullie het meeste verdienen

Bij mij is het denk ik nu zo:

UT's verdien ik gemiddeld 1,5 miljoen per uur mee
en mijn fabrieken zo'n 1 a 2 miljoen
XI's verdienen laatste tijd bij mij ook goed (ben warrior 32%)
(ja ik weet het, ik verdien nog helemaal niet zo veel :P )

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 17. Jun 06, 16:52

ik hou het niet bij. ik gooi zoveel geld over de balk dat het gewoon niet bij te houden is.

hoeveel UT heb je ik heb er 14 en 55 fabrieken.

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Sat, 17. Jun 06, 17:48

Ik heb volgens mij iets van 6 UT's en ook iets van 8 fabrieken :wink: ik spaar nu voor een TL, en wil daarna een SPP L halen voor mijn complex

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 17. Jun 06, 19:10

gewoon veel fabrieken neer zetten. een TL is voor zeer rijke gasten. zo als ik. je kan je geld veel better besteden in schepen of fabrieken.

je combat rang zo hoog maaken en dan BBL missies gaan doen. als je rang hoger is krijg je ook meer geld BV voor XI missies.
en nog een TIP. schiet de K en de J altijd zelf kapot. als je hun kapot schiet krijg je veel meer geld.

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Sat, 17. Jun 06, 19:41

Ik ben ook van plan om een Spaceweed complex te bouwen :wink: mn spacefuel complex is bijna compleet :)

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Sat, 17. Jun 06, 20:24

Ilsan wrote:Ik ben ook van plan om een Spaceweed complex te bouwen :wink: mn spacefuel complex is bijna compleet :)
ik heb deze combo: dream farm, bliss space, wheat farm, space fuel distillery. Het enige wat je nodig hebt is energie, bakken vol energy cells, oneindig energy cells, voor zover ik kan herrinneren moet ik om het complex vol te laten stromen met energie 70000 energy cells in mn complex frotten.

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Sat, 17. Jun 06, 21:48

Ik heb zonet ff X³ gedaan en ineens doet mn geluid heel raar :? naja ik wou toch gaan updaten van 1.4 naar 1.4 03, en over mijn space fuel complex, ik heb een SPP L toegevoegd en laat nog 1 ship extra energy cells halen :D de profitsss komen binnen :)

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 17. Jun 06, 22:09

ik heb deze combo: dream farm, bliss space, wheat farm, space fuel distillery. Het enige wat je nodig hebt is energie, bakken vol energy cells, oneindig energy cells, voor zover ik kan herrinneren moet ik om het complex vol te laten stromen met energie 70000 energy cells in mn complex frotten.
waar heb je hem neer gezet????
Last edited by LionOfHeart on Sun, 18. Jun 06, 13:12, edited 2 times in total.

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Sat, 17. Jun 06, 22:32

elena's fortunes befaamde west gate XD, maar hij heeft tot nu toe nog bijna geen winst gemaakt, maar je kent dat wel eerst wankelt het en later maakt het gewoon constant winst. Overigens als je tog veel wil investeren in een complex waarom bouw je dan niet deze:
1 soyfarm + 2 soyery's
sector:shore of infinity(heb ik hem staan)/ preachers refuge(sector ernaast)
in shore of infinity haal je je energy en in preachers refuge verkoop je je soya husk, mijn best lopende complex, als je ziet dat de rest van je stations(exacte tijd weet ik niet) ong 100k winst heeft gemaakt maakt dat ding ong 500k/700k winst.

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Sun, 18. Jun 06, 10:10

ik heb een heel netwerk van schildenproduceercomplexen door het hele universum. Denk zo in totaal rond de 25 fabrieken.

inkomsten per uur: 11 miljoen.

-edit-
Dat is niet het spel van me siggie, maar van de Xtra Universe mod ;)

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sun, 18. Jun 06, 13:52

je moet een Raster Oil Fabriek L in Family Njy. neer zetten. of een Complex SPP Crystal in Omicron Lyrae. dit zijn mijn beste twee.
als de rest 6 miljoen binnen heeft hebben zijn 20.

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Sun, 18. Jun 06, 17:41

ik heb net ontdekt dat een mosquito missile complex (2 mosquito fabrieken & alle bevoorrading, moet alleen silicon importeren) ook veel winst oplevert.

3 mil/uur

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Mon, 19. Jun 06, 18:49

Ik geloof je zo, maar zou je even kunnen opnoemen welke factories daaraan vooraf gaan, spp, crystal fab etc.
btw, als ik een op zichzelf staand complex ga bouwen begin ik met een silicon mine en bind ik daar alles aan vast, kun je trouwens een complex bouwen aan een mine of niet? Dat zou natuurlijk wel heel handig zijn. nou hopen dat het kan :( .

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Mon, 19. Jun 06, 21:24

Michiel1 wrote:Ik geloof je zo, maar zou je even kunnen opnoemen welke factories daaraan vooraf gaan, spp, crystal fab etc.
btw, als ik een op zichzelf staand complex ga bouwen begin ik met een silicon mine en bind ik daar alles aan vast, kun je trouwens een complex bouwen aan een mine of niet? Dat zou natuurlijk wel heel handig zijn. nou hopen dat het kan :( .
kan

achter deze fabrieken van me complex zit een standard loop. Alles standaard fabriek, en 1 SPP XL

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Tue, 20. Jun 06, 10:28

Is de heavy assault capture technology illegaal? anders kun je daar ook wel winst mee maken, zeker in combinatie met de HAT script, die ik overigens niet kan vinden :( .

-edit-

die heavy assault capture technology is veel te duur (64 mil)

Eerder besproken in het dutch x forum is dat je bij de pirate base schepen moet scannen, licence hebben, en als ze dan illegale goederen bijhebben, comm, surrender and drop your freight, en dan komt er of een gevecht of hij dropt zn cargo,

MAAR: alle pirate stations zijn ALTIJD out of illegal goods, je kunt nergens space fuel/space weed kopen. DUS bouw net zo'n complex als ik en scan iedereen die net uit je complex komt, zorg ervoor dat een ts alle freight oppakt die het schip met de illegale goederen dropt en gooi je ts leeg in je complex :wink: :wink: .

Soms droppen ze meer dan alleen de illegale goederen bijv ook cloth rimes, als je dan naar de plaatselijke trading station gaat en barter gebruikt kun je die inleveren voor of geld of rescources voor je complex, het verdient redelijk en het is leuk :wink: .

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Wed, 21. Jun 06, 15:41

Ik heb zojuist een xenon invasie missie gedaan, dan krijg je een heleboel xenon m3s en 1 xenon m2, als het je lukt om die m2 te mollen, en nog een paar m3s dan heb je ong 6 mil(net iets meer) verdiend.

En ik heb zojuist een andere missie gedaan, jeweetwel. The split are expecting an invasion from the teladi, we advise you to have an entire fleet ready at the borders, you must not let the invading fleet trough (...)
Ja uh lik mn fleet :lol: , ik nam enkel mezelf mee(in een opgevoerde nova) en een split elephant(die overigens geen flikker deed en geen verschil maakte met het resultaat). Het resultaat was echter dat ik de aanval overleefde, dat er een stuk of 5 m5s/ m4s ontsnapt zijn(wat dus niks uitmaakte) en dat ik 12 mil rijker was, dit is nu mijn snelste manier van veel geld verdienen :D .

User avatar
dirtbag
Posts: 651
Joined: Sat, 14. May 05, 18:37
x4

Post by dirtbag » Wed, 21. Jun 06, 18:27

ja, trouwens, welke plugin gebruik je voor die invasie?

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Wed, 21. Jun 06, 21:22

ff kijke, kga nu in de editor kijken welke er het meeste op lijkt :wink: . Ja gevonden, mercenaries guild, dus niet merchants guild. Je kunt meestal kiezen tussen 2: voor de ene verdien je ong 2/3 mil per keer en moet je samen met andere mercenaries een fleet tegenhouden, als je een de andere soort doet echter zijn er geen mercenaries en moet je zelf voor je fleet zorgen(of niet, zoals ik heb gedaan :wink: ) hier verdien je ong 12 mil per keer mee.

-edit-

12 mil per keer mocht je hopen, ik heb er nu al 1 gehad van 29 mil en 2 van ong 19 mil. :goner:

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”