xenon invasie (vraag + spoilers)

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Laar
Posts: 173
Joined: Wed, 2. May 07, 15:51
x3

xenon invasie (vraag + spoilers)

Post by Laar » Thu, 16. Aug 07, 16:41

Hoi iedereen,
Spoiler
Show
Afgelopen dag kwam ik voor de zoveelste keer een invasie tegen op de bbs ik had er wel weer zin in en ging dus met mijn wulfen :) (split m7 uit roguey's mod ) op af. in eerste instantie was er nog bijna geen schip, nog geen tien seconden later jumpde een J binnen met een stuk of 15 M's en L's (totaal). En kort na het uitladen vertrok (weer jumpen) die weer. ik kreeg ook een bericht dat ze dus een jumpdrive gebruikte. Na een drie kwartier lukte het me eindelijk samen met mijn hyperion om de hele sector leeg te krijgen (eerst de J kapot, anders komen er steeds nieuwe). Het resultaat 92 Xenon schepen kapot en 13M credits.

Heeft iemand een idee warrom dit ineens gebeurde? is het misschien dat ik de koop prijs voor een M2/1 heb overschreden? of een soort tijd limiet voordat dit gebeurde

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Sat, 18. Aug 07, 17:33

Dit hoeft geloof ik niet in spoilers btw :) , maar dat hoort bij een gewone XI, de J's blijven een bepaalde tijd jumpen, geloof niet dat ze onbeperkt jumpen.

Waren geloof ik wel is verhalen op general van english van Xenon Invasion die meer dan 3 uur hebben geduurd :lol: bepaald je fighting rank ook

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 18. Aug 07, 20:51

hoe hoger je rang hoe meer K in het begin er gelijk in jumpen. en ook hoe meer J je moet doden.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”