mission2 is erg frusterend

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

the thunder dragon
Posts: 135
Joined: Tue, 3. Aug 04, 19:30
x3

mission2 is erg frusterend

Post by the thunder dragon » Thu, 10. Nov 05, 01:32

zo daar zijn we weer ik heb nu x3 ook
Spoiler
Show
ik ben nu met missie 2 bezig daar moet je in een turrert zitten
eerst is het best makkelijk
maar naderand moet je op een planeet op piraten schieten
het scherm beweegt als een gek en je kunt nouwelijks op z'n schip schitten dit is erg frusterend:evil: :evil: het is niet te doen om op pirets te schieten als het allemaal te snel gaat
«nou, nou, laten we het niet spoilen voor de mensen die het spel nog niet hebben- Merroc»
playing other games

User avatar
Da_Imp
Posts: 690
Joined: Mon, 29. Mar 04, 07:02
x3tc

Post by Da_Imp » Thu, 10. Nov 05, 02:19

*snf* Mijn tere zieltje... Je was te laat!

Maar zonder gein en on-topic. Op het engelse forum staan een paar tips hoe je er makkelijk langs komt. Heb even geen link bijdehand helaas.

dmc2005
Posts: 21
Joined: Thu, 3. Nov 05, 13:20
x3

Post by dmc2005 » Thu, 10. Nov 05, 14:19

Toen ik die missie met de joystick deed viel het me inderdaad niet mee. Tegenwoordig doe ik alle combat allemaal met de muis. Is wat makkelijker richten vind ik.
Joystick gebruik ik alleen maar voor het vliegen.

Kampenaar
Posts: 36
Joined: Tue, 30. Aug 05, 22:13
x3tc

Post by Kampenaar » Thu, 10. Nov 05, 18:33

Ik heb deze missie, zonder noemenswaardige problemen in een keer gedaan!! 8) Probeer zoveel mogelijk te schieten, en schiet wat dat betreft maar een eind raak!! :lol:

Misschien helpt het voor deze missie ook wel om je instellingen wat lager te zetten!

Omdat ik deze missie zo snel heb gedaan kan ik je er eigenlijk weinig uitleg over geven, en is het misschien beter dat je even op het engelse forum gaat rondneuzen!! :wink:

Z0diac
Posts: 213
Joined: Fri, 6. Aug 04, 19:43
x3

Post by Z0diac » Thu, 10. Nov 05, 20:39

:S Volgens mij hoef je niet eens vijanden neer te schieten - het vrachtschip heeft best sterke schilden, en de turret-sequence duurt maar 2 minuten of zo.
Signatures are for the wicked.

User avatar
Da_Imp
Posts: 690
Joined: Mon, 29. Mar 04, 07:02
x3tc

Post by Da_Imp » Thu, 10. Nov 05, 20:50

Ik heb hem vandaag gedaan en lukte me in een keer. Met joystick. Ik gaf bij het door de stad vliegen stuk maar op met mikken en schoot een end rond waar ik dacht dat ik wel iets zou raken. Gelukkig zijn ze niet echt sterk.

Hoop dat het je lukt!

the thunder dragon
Posts: 135
Joined: Tue, 3. Aug 04, 19:30
x3

Post by the thunder dragon » Fri, 11. Nov 05, 03:49

Z0diac wrote::S Volgens mij hoef je niet eens vijanden neer te schieten - het vrachtschip heeft best sterke schilden, en de turret-sequence duurt maar 2 minuten of zo.


nee als je de vijande niet dood voor een bepalde tijd dan ga je als nog dood en ik heb het met de muis ge probeerd en de seta lager gezet maar het gaat gewoon te snel het beeld gaat als een bezetenen op en neer van alle kanten
playing other games

User avatar
Da_Imp
Posts: 690
Joined: Mon, 29. Mar 04, 07:02
x3tc

Post by Da_Imp » Fri, 11. Nov 05, 04:13

Hmmm bizar. Wat is je framerate tijdens dat stukje? En hoe pak je het precies aan?
Spoiler
Show
Ik hield nagenoeg de hele tijd de vuurknop in en mikte ongeveer in het gebied midden in het scherm (op andere plekken zitten de schepen achter gebouwen en kan je ze niet raken, maar zij jou ook niet).

the thunder dragon
Posts: 135
Joined: Tue, 3. Aug 04, 19:30
x3

Post by the thunder dragon » Fri, 11. Nov 05, 04:21

nou schieten waar ik op kan schieten maar dat lukt gewoon niet
playing other games

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 12. Nov 05, 00:02

Ik heb die missie zelf meerdere keren over moeten doen.

De laatste keer heb ik kennelijk op goed geluk een of twee van die dingen neergeschoten, of zij schoten toevallig mis. Gelukkig hoef je ze niet allemaal te slopen.

PTR
Posts: 274
Joined: Tue, 18. Oct 05, 23:27
x3

Post by PTR » Sat, 12. Nov 05, 00:58

Totaal geen problemen mee gehad... Staat de turret wel op automatisch doelzoeken? (Wat je krijgt met fight software Mrk II?)
Burn the land, boil the sea,
you can't take X from me...

Kampenaar
Posts: 36
Joined: Tue, 30. Aug 05, 22:13
x3tc

Post by Kampenaar » Sat, 12. Nov 05, 08:01

PRobeer hem eens te doen met de nieuwe update!!! :P :P Moet zeggen dat ze het nu wel erg verbeterd hebben, al!!

Heb het spel nu helemaal kunnen uitspelen, al zij het nog niet helemaal tof! Maar het is een stuk beter speelbaar dan met de oude 1.2 patch!

:)

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”